Tocca GIULETTA /20 ml EDP
Tocca GIULETTA /20 ml EDP Tocca GIULETTA /20 ml EDP Tocca GIULETTA /20 ml EDP

Tocca GIULETTA /20 ml EDP

  • Tocca GIULETTA /20 ml EDP
  • Tocca GIULETTA /20 ml EDP
  • Tocca GIULETTA /20 ml EDP

Tocca GIULETTA /20 ml EDP

Popis produktu:

Romantická múza. Giulietta je nevinné a otevřené srdce, inspirující velká umělecká díla. Její tóny růžových tulipánů a zeleného jablka jsou stejně jemné a osvěžující, protože jsou mladistvé a ženské. Nasládlá, květinová vůně zanechá kůži s nádechem růžových tulipánů a jantaru. Klíčové poznámky: Zelené jablko, Růžové tulipány, Vanilla

Hlava: ylang ylang, zelené jablko, růžové tulipány, bulharská růže
Srdce: konvalinka, vanilková orchidej, šeřík, otočník, kosatec
Základ: ambra, pižmo, santalové dřevo, cedrové dřevo

Obsah 20 ml
Koncentrace EDP


Související produkty:           

Giuletta 20ml


50 ml Tocca Giulette


 


Giuletta Tocca, vlasová vůně 50 ml




Giuletta krém na ruce





 

Dostupnost: Skladem - odesíláme ihned

Běžná cena: 1.200 0
Cena: 960
9,6

ks

Původ Tocca je stejně nekonvenční a náladový jako jeho vůně a oblečení. S výraznými rafinovanými parfémy Tocca a designovým oblečením, kombinující to nejlepší romantické a exotické, se značka brzy vyvinula v kultovní pokračování. Je to nepochybně žena v sofistikované evropské interpretaci.
V zimě 1994 se shromáždila skupina přátel a známých, aby oslavili Nový rok v Svaté Lucii. Mezi nimi byli Edoardo Mantelli, kreativní ředitel TOCCA a první designér TOCCA Marianne Oudejan. Oba uznávali podobnou estetiku a vizi krásného, ale cenově dostupného oblečení s designovými detaily. Během několika měsíců se ke společnosti připojil po náhodném setkání třetí partner a prezident TOCCA, Gordon Finkelstein. Přátelé založili značku TOCCA - podle italského slova pro dotek, jméno pro propracované vyšívky a luxusní tkaniny - v malé kanceláři o rozloze 400 čtverečních stop v oděvní čtvrti. V roce 1994 byl představen TOCCA Bambini v mini verzích hlavní kolekce pro maminky a děti ve věku 2-8. Prodává se v luxusních obchodech s dětským oblečením, jako je Calypso, Stomp Stamp Japan a Yoya.
V roce 1997  byla spuštěna značka TOCCA Beauty se třemi jedinečnými a neobvyklými produkty: tuhý parfém, hebká hladká pokožka a jemné prádlo v „Touch“, vůni založené na gardénii. Krásné a přenosné předměty byly určeny pro evropské cestovatele na dovolené. Znakem duchaplné kultury společnosti byly tyto produkty netradičními kategoriemi, s nimiž lze zahájit linii krásy. Setkali se v tisku s okamžitým úspěchem. TOCCA Beauty najdete v rozsáhlé rodině parfémů, pleťových krémů, aromatických svíček, luxusních výrobků do koupele, a také parfémů do interiéru.


 



 

    


 

1200 0 960 0

Původní cena: 1200 0

960 0€

1200 0 960 0

Původní cena: 1200 0

960 0€

orientální exkluzivní miniparfémy - set

 

2800 0€

1950 0 1600 0

Původní cena: 1950 0

1600 0€

1950 0 1600 0

Původní cena: 1950 0

1600 0€

 

1200 0€

Parfém Simone - Tocca

Parfém Simone - Tocca

NAŠE AMBASADORKA LUCIE BENDOVÁ doporučuje novinku Simone ...více

13-éme Note Femme

13-éme Note Femme

Film Parfém vypráví příběh vraha, kde se mluví o legendě, podle které v hrobce faraóna byla objevena amfora s magickým parfémem. Parfém přes všechna ta tisíciletí měl stále velikou moc. Když si k němu někdo přičichl na chvíli měl pocit, že se ocitl v ráji. Bylo v něm možno identifikovat 12 esencí. Ale 13. esence, jeho pravá podstata, zůstávala stále záhadou. ...více

Vypadávání vlasů

Vypadávání vlasů

Zastavte vypadávání vlasů již dnes! Pokud zaznamenáváte řídnutí a slábnutí vlasů, zaměřte svou pozornost na novinky americké kosmeceutické laboratoře DS Laboratories. ...více

Sérum na oblast krku pro redukci vrásek s omlazujícím účinkem.

Sérum na oblast krku pro redukci vrásek s omlazujícím účinkem.

Poznejte nejprodávanější krém proti vráskám na krku ve Spojených státech ! Až do nedávné doby péče o pleť skončila na bradě, ale „krk a dekolt jsou jemné oblasti, které mohou vykazovat známky stárnutí dříve než jiné oblasti našeho těla,“ říká Dr. Meghan Feely, dermatolog, který pracuje v New Yorku. ...více

Luxusní parfémy uvnitř i navenek

Luxusní parfémy uvnitř i navenek

Nemusíte brouzdat po ulicích Paříže, abyste si přivezli unikátní parfém. Když se poohlédnete v našich končinách, zjistíte, že nejeden opravdový unikát najdete v České republice, v naší vlasti. ...více

STRIVECTIN NIA-114

STRIVECTIN NIA-114

Dermokosmetika v úzké spolupraci s dermatology při výrobě a testování nabízí maximální účinnost a bezpečnost lékárenského prostředí. Díky znalostem z oblasti výzkumu, dermatologie, kosmetologie ale i lékárenství, přináší dermokosmetické značky na trh stále nové expertízy a inovace s cílem nabídnout co nejúčinnější řešení v péči o pleť. ...více

Módní značka Schotch and Soda

Módní značka Schotch and Soda

Módní značka Schotch & Soda z Amsterdamu uvádí na trh dvě novinky ! Jedna její vůně je určena ženám a druhá je pánská. ...více

Rozhovor s Gabrielou Partyšovou

Rozhovor s Gabrielou Partyšovou

Rozhovor s naší ambasadorkou Gabrielou Partyšovou. Co málo na sebe prozradila, jak se staví k životu, čím se zabývá a co dělá, aby byl život voňavější. ...více

Parfém verzus parfémovaná voda nebo toaletní voda

Parfém verzus parfémovaná voda nebo toaletní voda

Máme tendenci každou vůni označovat slovem parfém. Přitom 90% vůní v parfumériích a eshopech neobsahují parfém ale parfémovanou nebo toaletní vodu. Vůně se dělí podle koncentrace vonných látek, kde záleží na podílu parfémové kompozice, což je poměr vonných látek alkoholu nebo oleje a vody. ...více

Původ a vznik Tocca

Původ a vznik Tocca

Původ Tocca je stejně nekonvenční a náladový jako jeho vůně a designové oblečení. ...více

Tocca Cleopatra

Tocca Cleopatra

O parfému Tocca Cleopatra ...více

Tocca parfémy

Tocca parfémy

„Milujte se“ a užívejte si jednoduché každodení životní radosti ! ...více


Nahorů